אודותי
עובד סוציאלי קליני, בעל תואר שני בעבודה סוציאלית, מטפל רגשי ובהכשרה בפסיכותרפיה יונגיאנית. אני מטפל בילדים, הורים, משפחות ומבוגרים בתהליכי קושי, משבר ושינוי, מתוך ניסיון בעבודה טיפולית, חינוכית ומערכתית, ומתוך קשב אנושי, רגיש ולא שיפוטי לכל אדם שמגיע.
אני רואה בטיפול מפגש בין מקצועיות, נוכחות אנושית והקשבה אמיתית לצרכים שעולים בכל שלב של החיים. חשוב לי ליצור מרחב שבו אפשר להרגיש מובן, בטוח וחופשי לבטא את עצמו.
טיפול רגשי טוב מתחיל בקשר בטוח, מכבד וקשוב. בתוך מרחב כזה אפשר להתבונן בקושי לעומק, לזהות כוחות פנימיים ולבנות שינוי בקצב שמתאים למטופל, מתוך תחושה שיש עם מי לעבור את הדרך באופן מקצועי, יציב ומכיל.
בעיניי, טיפול משמעותי אינו נמדד רק בהקלה מיידית, אלא גם ביכולת להבין את מקור הקושי, לעבד אותו, ולבנות בהדרגה תנועה יציבה יותר בחיים ובקשרים.